2013年6月14日 星期五

妍妍語錄 [4歲10個月]

最近爸爸調了職, 找了嫲嫲替代爸爸, 隔天幫手接妍智放學, 然後在嫲嫲家吃午飯才回家.

妍智有一天吃飯時, 見嫲嫲用晾衫竹晾衫, 她對嫲嫲說:

"嫲嫲, 第時我買一間好大間既屋, 有露台既, 接埋你一齊住, 你晾衫就無咁辛苦啦!"

嫲嫲聽到, 感動到流眼淚 
(連自己個仔都無咁講過嘛, 當然感動... )



之後, 嫲嫲送妍智回家時, 嫲嫲因雙腿不太靈, 行樓梯較慢.
妍智就用她雙無力的手仔, 扶住嫲嫲條腰行, 窩心地叫嫲嫲慢慢小心行. 



媽咪之後問妍智: 
"你接咁多人一齊住, 你第時結左婚, 老公又接咁多人一齊住, 間屋住吾到咁多人喎? 點好?"

"咁我暫時同我老公分開住先啦, 我同我屋企人住, 老公同佢屋企人住 咪得囉" <- 




妍智, 爸媽好欣慰, 妳有一顆慈悲考順的心



2 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2013年7月30日 上午10:42

    妍妍講野好叻呀!仲tum得人咁開心!

    回覆刪除
  2. 熱切期待你既沖繩之旅。幾時update呢?

    回覆刪除